As praias a tope, que siga a tendencia

hosteleria

Por fin o tempo axuda a un concello que, lamentablemente, ten excesiva dependencia de temperaturas máis propias do Levante mediterráneo que das duras costas galegas.

É o que ten que elixamos políticos que pensan que os modelos alleos son a solución aos problemas autóctonos. Craso erro, as mellores propostas deben ser novedosas e innovadoras, o que funciona é ser creativo. Non vale prantar palmeiras porque o vimos en Marbella, non vale basearse na hostelería e nas praias porque en FITUR os concellos costeiros venden isto exclusivamente. Así, Baiona non fai máis que ofrecer un producto xa saturado.

E namentres, paraxes cun potencial extraordinario como Chan da Lagoa ou a Groba siguen sin recibir a atención precisa.

Tampouco por haber moitas taperías Baiona está a ofrecer o que o turista busca ao vir ás costas galegas: o bo comer que é tópico dos galegos. A maioría destas taperías ofrecen as típicas tapas de polbo, croquetas e calamares, nada novidoso e normalmente con persoal en cociña sin ningún tipo de formación académica. Increible que ainda non contemos cunha escola de hostelería.

E neste panorama, afrontamos un mes de Maio que debería ser Xullo. Como nos meses sete e oito non haxa un tempo como o destes días, voltará a incrementarse a presencia de carteis de traspaso e a incrementarse a lista de parados neste sector e, o que é peor, sin expectativas de atopar traballo en Baiona noutro sector. Solución? A emigración.

12 Comentarios

  1. Norberto dijo

    27 de Maio del 2010 a las 16:39

    El modelo productivo propuesto por el bloque baionés consciente evidencia su marchamo cazurro-carballeira al demandar una suerte de boicot contra el modelo turístico levantino, por no profundizar en las raíces de la boina y el botijo. Lo importante es preservar nuestras señas identitarias aunque éstas no proporcionen más que miseria. Es preferible estar todo el día amarrado a una gaita, hinchado de ribeiro que permitir la desaparición de nuestra más rancia esencia. Es una idea muy nacionalsocialista, en la línea de ese otro egregio pensador, Otegui, quien un día empujado por el ingenio declaró: para qué quieren aprender los vascos inglés, si lejos de los caseríos se quedan en nada. De la misma manera el baionés consciente replica: para qué sol y prosperidad si nos arrebatan la melancolía.

  2. Norberto dijo

    28 de Maio del 2010 a las 8:49

    Y cuál es el modelo turístico propuesto por el bloque baionés consciente?. El modelo c******-carballeira.
    [Editado por inclusión de insultos]

  3. Anxo dijo

    28 de Maio del 2010 a las 15:50

    Teño unha idea Norber… porque non te largas e contribúes coa causa “Mantenga limpia Baiona”?? Gracias, quedámoslle todos ben agradecidos.

  4. Alalá dijo

    28 de Maio del 2010 a las 17:34

    Haxa paz que dous non pelexan si un non quere……

  5. AIXIÑA dijo

    28 de Maio del 2010 a las 22:35

    Se conocen infinitas clases de necios; la más deplorable es la de los parlanchines empeñados en demostrar que tienen talento.
    Santiago Ramón y Cajal (1852-1934) Médico español.

  6. baionaconsciente dijo

    29 de Maio del 2010 a las 9:02

    Primeiro aviso formal, Norberto. Si se repiten os insultos, verémonos na obriga de bloquear os teus comentarios. A túa liberdade ten un límites e xa os pasaches dabondo.

  7. Norberto dijo

    29 de Maio del 2010 a las 10:00

    Sí, claro, llamarme dictador o enfermo mental, eso no es un insulto, eso no merece reprobación por parte del imparcial moderador de este foro amante de la libertad, es como se ve un halago. El problema de uds es que son incapaces de debatir, se limitan a aplaudirse unos a otros de manera vergonzosa. Corrija y deje a los suyos que me tachen de fascista, estamos en democracia.

  8. Norberto dijo

    29 de Maio del 2010 a las 12:50

    El desprecio por el conocimiento se da con relativa abundancia en los nacionalistas, no hay más que ver sus referencias intelectuales, y sin embargo no parecen darse cuenta de tales limitaciones pues se dedican a perorar con infinita monotonía sobre los sistemas políticos, ellos, que desconocen cualquier modelo donde exista la libertad.

  9. Tio Tonio dijo

    31 de Maio del 2010 a las 21:07

    Sin estar deacuerdo en muchas de las afirmaciones de Norberto, todos lo tachais de bastantes lindezas despectivas. Como ya dije en una ocasion, Norberto lo unico que hace es dar su opinion, nos guste o no, y por cierto muy bien argumentada. Los que no estamos de acuerdo con el deberiamos rebatir esos argumentos y no hechar a nadie del debate libre y abierto, menospreciar sus ideas o tratarlo de loco o mindundi. En otro caso nos acercariamos a la censura y seguro que a muchos de los que aquí escribimos o le tomamos el pulso al estado de animo baiones no nos gustaria que nadie nos censurase.

    Un saludo y seguid en el debate y no hecheis a nadie por sus ideas.

  10. Alejandro dijo

    2 de Xuño del 2010 a las 13:04

    Señor Tio tonio.
    Eu tentei debater con Norberto e lonxe de responderme seguiu coa súa verborrea ofensiva e falando de temas que pouco ou nada tiñan que ver co post ou coa anotación.
    O que ti suxires (debate e argumentación) é un principio básico que todos asumimos dende o comezo. Sempre con respeto (aínda que poida tachar despectivamente certas actitudes). Eu creo, que en maior ou menor grao facémolo todos. TODOS.

    Agás Norberto, claro.

  11. Norberto dijo

    2 de Xuño del 2010 a las 14:04

    Ejemplar forma de debatir glorificando a un terrorista como Reboiras.

  12. Norberto dijo

    2 de Xuño del 2010 a las 19:29

    ¡Ejemplar argumento el de la defensa de un terrorista!

Comentarios RSS