Descompensación

Verán Baiona

O Verán trae novamente un sinfín de actividades. Diríase que somos un Concello de dous meses e que logo deixamos de existir como tal. Ao máis puro estilo do Mediterráneo, que só está habitado en temporada baixo por afables velliños levados polo INSERSO.

Só así podemos entender que en Agosto veña Lolita, Soraya, La Unión e os Hombres G. Todo un elenco de artistas que definen a Baiona como todo un referente turístico, ou que a crise azota por igual a pobres e a ricos e que éstos últimos teñen que facer bolos nos pobos porque sinón non poden manter o seu alto nivel de vida.

Sexa o que sexa, prodúcese unha enorme descompensación na pirámide das necesidades de Maslow. Resulta que temos cartos como areas para contratar artista de reputada sona internacional e non se poden cubrir as necesidades máis básicas dos baioneses e baionesas. Todo debe ser por obra e gracia dese sacrosanto ente coñecido como “La Diputación”. É como a cola que pega todo o rachado, o fío que cose todos as roturas. É o cofre de cheo de ouro na base dos arcos da vella.

Afortunadamente,  o Verán dura o que dura e a realidade azota aos baioneses e baionesas a mediados de Setembro. É curioso, pero o turista é a única persoa que recibe atencións dun político sin que teña dereito a voto no seu Concello. Non será que somos un pouco palurdos de máis?

27 Comentarios

  1. gatomon dijo

    13 de Agosto del 2010 a las 20:00

    bravo baiona consciente ,somos moitos os de baiona que opinamos o mesmo pero por cobardia e medo as represalias de estes dictadores no abrimos a boca , senon xa sabemos o que nos toca represalias que te criou tamen se o miramos ben . baiona ten o que se merece nadie lle fai o suficiente frente a estes dictadores e donos de baiona que con moit@s pelotas o seu aredor pensan que todo vai ben ,para o meu gusto dame moita pena ver no que se esta a convertir baiona

  2. Diego dijo

    14 de Agosto del 2010 a las 9:56

    gatomon, eu non lembro outra Baiona. Sempre estiveron os de sempre, facendo o de sempre.

    BC, repasando a vosa portada vexo que tedes sete anotacións nos dous últimos meses. Certamente, supón unha importante baixada con relación ao ritmo de anotación/día doutros tempos, pero vendo a actividade en internet de Baiona … seguides por diante.

    Pero o que vexo con moita sorpresa é que non falades dos partidos políticos. Nin para ben nin para mal. Nin de uns ni dos outros. Nin de Manolo, nin de UPyD, nin do BNG, nin do PSOE,…

    Apertas,

  3. AIXIÑA dijo

    14 de Agosto del 2010 a las 22:06

    Enorme botellon,

    Baiona e un enorme botellon de coches,de terrazas,de merda e ruidos por todas partes,

    Cheira a mexo,a restos de marisco e peixe,e tamen a desinfectante……….

    A ria esta sucia e muitos dias con restos de jasoil dos surtidores de Ronautica e do Club de yates,pintan barcos e baldean os restos para a ria,NON CUMPLEN CON AS NORMAS e non pasa nada…..

    Recheos da ria para estacions maritimas,depositos de jasoil que tampouco cumple con normas…….

    E despois botamolle as culpas a merda dos cans

    Hay que joderse ¡¡

  4. Pinto dijo

    16 de Agosto del 2010 a las 4:25

    Onte a noite, na entrada á lonxa, fedía a merda e no paseo de Pinzón tamén. Asomei a cabeza pola barandilla do paseo e alí estaba o tomate. Augas fecais debaixo dos tubos onde está o posto dos tickets do barco das Cíes. O noso concelleiro de mal ambiente dicindo que Gondomar enche de merda a ría porque Baiona ten depuradora, e na casa resulta que a nosa merda tampouco se depura. E aquí nin dios di nada. Os da oposición deben tamen estar de vacacións, pero xa levan todo o ano. Deben estar preocupados facendo as listas para ás próximas eleccións. Mágoa que en Baiona non haxa alternativa política.

  5. Pinto dijo

    16 de Agosto del 2010 a las 4:30

    El Concello de Baiona destinó hace un año 450.000 euros procedentes del primer Plan E del Gobierno central a urbanizar una senda litoral ya existente que rodea la fortaleza que acoge el Parador de Turismo. La senda original era de tierra, respetuosa con el entorno natural en el que se encuentra, pero el Concello decidió cubrirla por completo con losas de piedra argumentando que así se facilitaría la accesibilidad a la zona. Ahora, esas mismas losas, rotas, vuelven a suponer un obstáculo para los peatones tras una inversión de casi medio millón de euros. El motivo es que el paseo, aunque pensado para el tránsito peatonal, está siendo utilizado por vehículos municipales cuyo peso está rompiendo las losas, lo que no ocurriría de seguir siendo de tierra.
    El rápido deterioro de la urbanización realizada en Baiona viene a dar la razón a las recomendaciones realizadas por el Ministerio de Medio Ambiente para la construcción de paseos marítimos, incumplidas en este caso. En sus Directrices para el tratamiento del borde costero, el ministerio establece que se debe facilitar el disfrute del litoral por parte de toda la ciudadanía, pero con la premisa de “integrar los senderos armónicamente en el medio, reduciendo lo más posible su impacto, tanto físico como visual” e indicando que “cuando el tránsito peatonal sea viable sobre el suelo natural, solo serán admisibles pequeñas operaciones de acondicionamiento y desbroce puntual para nivelar el terreno y hacerlo apto para el tránsito en condiciones razonables de seguridad”.
    El mismo documento indica que “los materiales a emplear serán los apropiados para su función, procurando utilizar materiales que armonicen con el entorno por su textura y tonalidad” y que “no deberán realizarse obras de excavación, relleno ni desnaturalización del suelo original y la anchura de estos itinerarios será siempre la mínima compatible con la funcionalidad razonablemente exigible”, criterios incumplidos en Baiona ya que se ancheó el camino hasta más de tres metros y se eligió un tipo de piedra distinta tanto de la existente en el litoral como de la que conforma la muralla próxima. Gracias al suelo liso y a la anchura, ahora circulan vehículos que han roto las losas de 450.000 euros.

  6. Diego dijo

    16 de Agosto del 2010 a las 8:58

    La verdad es que en Baiona en verano se práctica un preocupante “laissez faire” (dejad hacer, dejad pasar). El problema del servicio de recogida de basura no es ya sólo de verano sino que es un problema que el PP nunca supo o nunca quiso resolver. La imagen que dan algunos de los denominados “puntos ecológicos” y que también valieron un dinero es francamente deplorable. Lo mismo pasa con el orden público que una cosa es pasarlo bien y otra cosa es el vandalismo… “Laissez faire”. Peor lo que sucede con las playas. Vídeo de denuncia del estado de la Ladeira, respuesta pubireportaje cuando menos en el Atlántico; denuncias en el Faro de vertidos en la Ribeira pues dos días después, cual Palomares, fotos de niñ@s en una fiesta de la espuma en el mismo periódico …

    Por suerte, se está acabando esta legislatura. Legislatura en la que el PP-CMÑ ha tocado mínimos de inoperancia y de falta de gestión, en un ciclo político absolutamente gris para Baiona que esperemos toque a su fin el próximo año.

    Saludos,

  7. gatomon dijo

    16 de Agosto del 2010 a las 19:36

    dis ben diego baiona a de sempre en vez de ir para diante vai para tras

  8. Alalá dijo

    17 de Agosto del 2010 a las 8:39

    E que me decides da desfeita da praia dos Frades en aras de conseguir unha ridícula bandeira azul?

    Onde están as que se rasgaban as vestiduras polo desastre ecolóxico causado cando o goberno PSOE-BNG retiraba dos Frades as pedras que trouxera o mar no inverno e ocupaban toda a area sendo imposible casi estirar unha toalla?

    Debe ser moi bonito disfrutar agora de casetas, rampa que ninguén utiliza, e todo tipo de instalacións inútiles que montaron alí, todo por unha ridícula bandeira azul.

    Da limpeza, xa que vamos a decir, é increíble pasear por Elduayen, calle emblemática de Baiona e ver a cantidade de merda que ten, así que non é dificil imaxinar como está o resto do pobo.

    Como dí unha amiga miña “ir con coidado pola rua que si caes podes coller o tifus”.

    Un saudo

  9. AIXINA dijo

    17 de Agosto del 2010 a las 11:05

    non hay dereito,

    que pasa con a oposicion ?

    que carallo fan on dirixentes da asociacion de veciños do casco vello ?

    son todos parte interesada deste negocio do veran ?

    OS QUE NON TEMOS NEGOCIO VEMOS ACOUSA DE DIFERENTE MANEIRA ?

  10. Diego dijo

    17 de Agosto del 2010 a las 14:40

  11. Alalá dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 10:31

    O que o Goberno e en particular a concelleira de Cultura venderon como o concerto estrela das festas, resulta ser motivo dunha vergonzosa polémica, que hoxe me da lugar a unha reflexión.

    Si o Concello reclama a rebaixa do custe polo incumprimento do contrato ¿podemos os veciños pedir a rebaixa de impostos pola falta de servizos?

    Esto é de coña.

  12. gatomon dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 14:27

    con las necesidades que hay en baiona el ayuntamiento paga semejante cantidad donde dicen que los ayuntamientos estan en defice , y despues le dan para el mundo necesitado 1000 ,no les dan verguenza a este ayuntamiento .es esta gente que vela `por el bien estar del ciudadano ,ja ja ja

    http://www.lavozdegalicia.es/sociedad/2010/08/18/0003_8675101.htm

  13. AIXIÑA dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 14:33

    Somos como Marbella nos tempos de Gil,

    Entre redadas,e gelipolleces como esta non paramos de salir na prensa.

    Que presuposto ten a festa da Anunciada ?

    E verda que na regata de gamelas habia participantes pagados por o Concello ?

    Canto costou a tirada de fojos ?

    Canto costa limpiar todos los dias a merda que deixa o botellon,cafeterias e restaurantes ?

    As calles e plazas estan negras de manchas de aceite e comida muy especialmente nas terrazas que tiñan que limpar os propios negocios (que os hay de dereitas e tamen de ezquerdas ) e non pasa nada……..

    Todos fan o mesmo,

    ABUSAN ¡¡

  14. gatomon dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 15:05

  15. gatomon dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 15:07

    como nos as engañado Almuiña . donde estan sus valores

    http://www.vigometropolitano.com/article.php3?id_article=2358

  16. anxo dijo

    18 de Agosto del 2010 a las 18:20

    Cando entrarán os da anticorrupción no concello para que aboie toda a merda??

  17. Alalá dijo

    19 de Agosto del 2010 a las 9:01

    Sigo reclamando que xa que os servizos son en playback, os impostos se rebaixen.

    De tódolos xeitos Aixiña, os negocios de Baiona se creen con dereito a facer o que lles pete, cando alguén lles recrimina a suciedade que xeneran, se escudan en que pagan mais impostos que un ciudadano de a pe, co cal está claro que o que pagamos os que non temos negocios non debe contar.

    O ciudadano de a pe soamente ten dereito ó pataleo e tamén a soportar merda, ruido, mexadas, non durmir polo escándalo incontrolado, atascos de tráfico, etc. etc. e todo esto para que os negocios respiren co recaudado no verán, o cal me parece respetable, o que ocurre e que moitos pechan a porta ó chegar setembro e xa non se acordan de nada hasta o verán que ven. Utilizan Baiona como unha vaca leiteira e nada mais. Seguro que non algúns propietarios de negocios tamén pensan como nos, sobre todo os que a 1ª hora da mañan teñen que baldear a porta igual que moitos veciños, pero ….. o que manda, manda. Todos caladiños por si acaso.

    Por certo Anxo, mais merda non por favor

  18. AIXIÑA dijo

    19 de Agosto del 2010 a las 14:48

    O que esta claro e que ningun negocio de Baiona ten mas dereito que nadie a facer o que lles pete.

    Os negocios de Baiona que xeneran mais basura e deixan todo feito unha merda son os negocios da hosteleria.

    E muy facil ver que e hay uns mais porcos que outros e tamen uns mais abusons que outros,pero casi todos (SEXAN DE IZQUIERDAS O DE DEREITAS) abusan e o abuso non pode ser permitido.

    Queixamonos de que os rapaces que fan botellon deixan todo por o chan e o unico que estan facendo e o mesmo que estan facendo a “xente importante ” de Baiona.(O QUE LLE SALE DO CARALLO ) e non hay autoridad que os poña no seu sitio.

    Ademais o cheiro e a marisco frances

    De pena

  19. gatomon dijo

    19 de Agosto del 2010 a las 20:40

    aixiña tes razon e non falemos de villa rosa ,e do basic, pero como son amigos todo vai ben.

  20. gatomon dijo

    20 de Agosto del 2010 a las 13:26

    hay que joderse con o governo de baiona e despois din que estan en crisis

  21. gatomon dijo

    20 de Agosto del 2010 a las 13:27

  22. AIXIÑA dijo

    23 de Agosto del 2010 a las 20:19

  23. Alalá dijo

    24 de Agosto del 2010 a las 9:49

    Aixiña, a min non, pero sei de alguén a quen si o/a entrevistaron

  24. gatomon dijo

    24 de Agosto del 2010 a las 20:17

  25. yuuko dijo

    9 de Setembro del 2010 a las 14:31

    e logo por que non pediches isto no veran cara dura

  26. yuuko dijo

    9 de Setembro del 2010 a las 14:32

  27. Pinto dijo

    10 de Setembro del 2010 a las 17:45

    A que lle chamara Sito despilfarro? Porque si despilfarro cóbranme na factura.
    Por certo o enganche ao servizo de agua de Espina Delfín custoume 400 euros. Guataríame saber que fan con eses cartiños.

Comentarios RSS