Pois era verdade

igreza baiñaResulta que se confirmou o do acto sobre o PXOM en Baiña. A organización corre a cargo da Comunidade de Montes de Baiña, como podemos ler na Voz de Galicia. Xa o tiña anticipado valminor.info na súa axenda esta cita, destacando que a levará a cabo unha empresa de promoción e asesoramiento na construcción de vivendas sociais.

A verdade é que ven facía falta unha charla que nos achegara a todos os termos máis complexos do urbanismo, porque hai veces que cando estamos ante un plano do PXOM nos perdemos entre tantas liñas e letriñas. Ás veces vennos á cabeza a idea de que se tenta reflexar tanto dato nos planos, non é para axudar á súa comprensión, senón todo o contrario.

Hoxe no centro cultural solucionaremos aquelas incógnitas que rodean a este acto. ¿Haberá paos ou será finalmente útil?

1 Comentario

  1. Diego dijo

    4 de Febreiro del 2008 a las 23:08

    ¡Y fue verdad!

    La charla se fundamento básicamente en una explicación de los conceptos básicos para “entender” el PXOM aplicados a la parroquia de Baíña y en un turno de preguntas en el cual los vecinos expusieron casos particulares.

    Adicionalmente, se hizo un pequeño comentario sobre la terminología de la viviendas de protección. Ciertamente, en este punto me esperaba bastante más. De hecho, acudí a la charla fundamentalmente pensando en que conocería el punto de vista de una empresa dedicada a la promoción de viviendas protegidas sobre lo expuesto sobre ellas en el plan; así como posibles planteamientos alternativos, …

    No obstante, mi valoración sobre la charla es positiva, y debemos agradecer el esfuerzo a la empresa por la realización de la misma.

Comentarios RSS