Loitas intestinas

psoeE non sabiamos que as loitas polo poder resultasen tan intestinas e deixasen rastros de sangue difíciles de limpar. E todo isto porque se poña un nome ou outro nunha lista electoral. Se soubesemos que a demanda realizada hai uns días de que aparecesen nomes baioneses nas listas electorais ao Parlamento Galego, mellor non o plnatexabamos.

Xa en Vigo se produxeron roces, pero nun concello castivo como Baiona o PSOE baionés viviu a presentación de tres listas electorais. Xa quedaron atrás aquelas manifestacións grandilocuentes en época de vacas fracas de que o PSOE propugnaba que era o único partido onde se decidían os nomeamentos a través de primarias.

Todo aquelo pasou e agora voltan as vellas puñaladas polas costas a compañeiros de partido. Vellas loitas para novos tempos, moitos compañeiros de partido quedaron no camiño, pero os trepas de turno nunca pensaron nas consecuencias dos “danos colaterais”. Pero non nos enganemos, isto non pasa somentes no seo da “familia” socialista, o PP é un claro exemplo de liquidación i estrangulamento do díscolo e no BNG son xa famosas as “maniobras da U”.

Sexa como sexa, ao final as augas voltan ao seu cauce i estes sucesos simplemente valerán para que os empregue o rival de turno, e a cidadanía agardando por proposta intelixentes, ¡qué inocentes chegamos a ser!

15 Comentarios

  1. Lois Xende dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 0:03

    B.C.
    “o PSOE baionés viviu a presentación de tres listas electorais”
    = hixiene democrática, debate, diferentes posturas sobor dun mesmo proxecto, defensa de persoas de Baiona, etc.

    “pero os trepas de turno”
    ¿te refires os mal chamados críticos ou os mal chamados oficialistas?

    “vellas puñaladas polas costas a compañeiros de partido”,
    ¿quén as fan e quen as recibe?

    B.C. a ambiguedade me confunde e si é de noite todavía mais.

    Noraboa polo Blog e polo tema que abrimos.

  2. Pepe dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 9:17

    Perdona que te diga, baionaconsciente, que tu entrada de hoy me parece totalmente incoherente. No puedes decir, por un lado, “Xa quedaron atrás aquelas manifestacións grandilocuentes en época de vacas fracas de que o PSOE propugnaba que era o único partido onde se decidían os nomeamentos a través de primarias”, es decir, los tiempos en que había debate interno y previsiblemente distintas opiniones y por tanto listas, y a continuación lamentarte de que “o PSOE baionés viviu a presentación de tres listas electorais”. No lo entiendo. O lo uno, o lo otro. Las unanimidades no siempre se pueden conseguir, y es normal que se manifiesten las diferencias: eso significa que hay vida dentro del partido. Lo importante es saber qué representa cada una de las listas y/o tendencias, y qué resultados tiene cada cuál. ¿No te resulta sorprendente que sea Carlos de la Peña quien presente una lista alternativa a la presentada por la Ejecutiva (véase la página del PSdeG-PSOE de Baiona)? ¿Pero no se había retirado de la política municipal? ¿No resulta aclarador el resultado de las votaciones? ¿De qué estamos hablando, de un grupo de amiguetes o de un partido político? Claro, siempre podrás decir que se trata de una cuestión de personas/personalismos, de “quítate tú que me pongo yo”. Eres muy dueño, pero te equivocas. Las diferencias son reales. Una entre ellas, y no la menor, es la motivada por el PXOUM: mientras unos tienden a apoyar la intervención de las distintas Consellerías competentes para impedir que se materialice el PXOUM aprobado inicialmente y actualmente expuesto al público, porque les parece que representa la continuidad del modelo anterior, hace tiempo agotado, y en cualquier caso debe cumplir la ley (por cierto del PP) escrupulosamente, otros piensan en formar un consenso municipal con el PP para retocar el plan lo menos posible y forzar la mano de las Consellerías, porque les parece que permite seguir ampliando el suelo urbano y mantener el modelo de desarrollo que ya conocemos y consideran positivo. En lo que tiene de legítimo cada una de las posturas, es natural que se manifiesten discrepancias y que esas discrepancias den lugar a distintas listas. Me felicito de ello, pero también me felicito del resultado. Lo importante ahora es que se reinicie el curso con buen pie y no haya la menor reticencia por parte del grupo representado por Carlos de la Peña en reclamar la nueva exposición al público, con un nuevo período de alegaciones, del plan una vez adaptado para cumplir por lo menos la legalidad. Parece crudo, ¿verdad? Un abrazo

  3. Diego dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 10:44

    En primer lugar, decir que el proceso de elaboración de propuestas en las agrupaciones locales que propone el PSdeG-PSOE me parece el proceso más democrático posible, ya que permite que cualquier militante se pueda proponer como candidato y ser votado mediante un sistema de listas abiertas (mucho mejor que las primarias).

    En segundo lugar, en lo referente a Baiona y de acuerdo con el procedimiento establecido se presentan en la asamblea 3 propuestas las cuales son todas legítimas. No entender esto es no aceptar la pluralidad y la disparidad de criterios.

    En lo que se refiere a mi propuesta, decir que no es gratuita. Es una propuesta exclusivamente baionesa que pone a la agrupación de Baiona en primer término.

    En lo personal, decir que me presento, primeramente con la legitimidad que tienen todos los militantes para presentarse, pero también considero que soy una persona que, “objetivamente”, se adapta a los principios que aparecen en el procedimiento de elaboración de candidaturas, a saber: tengo 29 años, he sido militante del PSOE desde hace 8 años, Secretario de Administración en la anterior ejecutiva durante algo más de 1 año, no acumulo cargos institucionales/orgánicos y pienso que tengo una formación adecuada para presentarme.

    Por último, hablaba Gonzalo Caballero de “retroceso democrático” el producido en la asamblea de Vigo. Opino lo mismo de la de Baiona!

    Un saludo,

  4. Diego dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 10:48

    Pepe,

    me alegro que todos quedáramos contentos con los resultados.

    Un saludo,

  5. Xavou dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 13:30

    Marjada a forte marejada na familia socialista ou será máis ben un duelo de clanes. Ta ben debatir, propoñer, e escoller o mellor, o problema estará cando Touri faga o que lle pareza, ollemos para Vigo.
    Un saúdo

  6. AIXIÑA dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 19:29

    De marejada a muy forte marejada con peligro de naufragio.

    Non se poñen de acordo entre eles, todos queren mandar…

    Visto desde fora a miña impresion de que o PSOE de Baiona esta naufragando.

    Non parece un equipo de xente con ganas de traballar xuntos.

  7. baionaconsciente dijo

    14 de Xaneiro del 2009 a las 21:08

    Lois, falamos de tres listas propostas nun concello como o de Baiona, pero non dixemos que fose bo ou malo. O que entendemos normal é que se presenten nomes e se debatan as coincidencias e discrepancias para acadar un conxunto de nomes que sexan o mellor para Baiona.

    Por trepas de turno nos referimos aos trepas de turno, non son exclusivos de oficialistas, críticos ou terceiras vías, hainos en todos os lados, sexa calqueira que sexa o colectivo do que falemos. Idem que idem coas puñaladas.

    Si empregamos a ambigüedade é porque queremos que se xere debate e porque realmente non temos toda a información como para posicionarnos sobre si uns se pasan ou outros se quedan cortos. A historia nos ensina que os mellores quedan no camiño e os cheira moquetas triunfan con contundencia. E diso o PSOE sabe un rato, pero PP e BNG non se quedan cortos, ainda que teñen o costume ¿sano? de que non trascenda públicamente.

    Do comentado por Pepe, como xa dixemos, non definimos a presencia de tres listas PECHADAS como bo ou malo, sinón como cando menos curioso. E das famosas primarias, todos sabemos que aquilo foi unha operación de márketing moi ben orquestada, a proba é que caiu no esquecemento.

    Tampouco estaría mal que definises qué sector quere a legalidade do PXOM e cal quere conveniar co PP unha chapuza ao de Vigo. Como ben dís, a lei é a lei e non se pode concebir a aprobación dun PXOM que sexa impugnable, por iso entendemos que unha segunda exposición é obrigada e charlas do PSOE e PP como as do BNG tampouco virían mal, pero diso xa falaremos na anotación de hoxe.

  8. Lois Xende dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 0:04

    B.C. Agradecido pola explicación, e polo tanto entendida.
    Igual no Psoe Baiones é o momento do fin de hipocresias políticas ou non políticas,
    igual é o momento que realmente dentro dos partidos as diferentes correntes ou diverxencias sexan aceptadas con normalidade,
    igual é o momento que despois dunhas eleccións sexan estas as que sexan, non tódalas partes gañen, independentemente dos resultados, con argumentos infumables,
    igual é o momento que o pobo teña dos seus representantes vez unha nova realidade(verdade) de sentido común e sensatez.
    As diferentes opcións no Psoe Baiones, non teñen por que ser unha vergoña política que hai que esconder, como ben dis do PP e BNG, se non que ten que ser un novo proxecto de futuro, e como tal o seu inicio ten que definirse con todalas opcións posibles, é fundamental y democraticamente tamén coas minoritarias que non minoristas.

  9. Lois Xende dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 0:26

    B.C. Sobre a ambiguedade, tampouco falta información, e hoxe do Psoe Baiones hai información dabondo no xeito de facer política:

    El Pais, Faro de Vigo e La Voz de Galicia:
    Rafa Lores e os seus Concelleiros, traballan para denunciar o partidismo, amiguismo e o escándalo da derogación da Ordenanza de Ruídos polo PP co fin de favorecer ós seus adlátares ou mentores.

    Atlántico Diario:
    A executiva do Psoe baiones publica o resultado en nº de votos de 4 dos 18 candidatos propostos para formar parte da candidatura do Psoe ó Parlamento de Galicia.
    Se ten que resaltar o éxito de integrar a 4 militantes de Baiona na lista, non diferencialos por votos, da igual o número de votos xa que cun sólo voto se pode forma parte da proposta da candidatura, sólo falta crer e ter interés en representar unhas ideas e un proxecto.
    Noraboa Diego pola túa proposta.

  10. Diego dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 11:01

    “de los trece nombres propuestos por la dirección local del partido”.

    http://www.farodevigo.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2009011300_2_287856__GRAN-VIGO-PSOE-vigues-incluye-Caride-Villarino-propuesta-para-listas

    Curioso como una propuesta de la comarca de Vigo es diferente en Baiona. Baiona is different! (perdón xocas)

    Saludos,

    pd: gracias Lois

  11. baionaconsciente dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 11:02

    Lois, non falamos desa información, falamos dos argumentos e sentires das xa tradicionais correntes, familias, sensibilidades ou como se queira chamar que existen no PSOE.

    Lamentablemente este xogo de poder interno estoupa na faciana dos cidadáns como en Gondomar ou Mos. Non falemos xa da sangría de desercións no Partido Popular, mellor caso que o de Manolo Vilar non hai.

  12. Pepe dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 14:42

    ¡Hombre, baionaconsciente! Dices: “Lamentablemente este xogo de poder interno estoupa na faciana dos cidadáns”. El colmillo retorcido aparentemnte da siempre juego, pero no conduce muy lejos. Los juegos de poder siempre obedecen a algo, pero afortunadamente existen y no siempre le revientan en la cara a los ciudadanos. Al contrario. Gracias a la presencia de Zapatero en una primarias no tenemos a Bono de Secretario General, por ejemplo. Todo depende del punto de vista. De modo que, una vez más, menos lobos, que para definir un camino es necesario que alguien se ponga a andar. Lo normal es que las diferencias de opinión se manifiesten y que todos puedan jugar, aunque luego existan sistemas democráticos de solución que aclaren las cosas. Y decir que mantenerlas calladas es lo mejor me parece que equivale a trazar una muralla divisoria entre los partidos y los votantes que yo no avalo. Lo ideal es que el votante potencial sepa de qué se trata en toda su amplitud. Y si alguien se pica, ajos come. Por ejemplo, baionaconsciente te has mostrado todo el tiempo firme partidaria de una aprobación rápida del PXOUM. Que haya una oposión dentro del PSdeG-PSOE a la aprobación rápida de ese PXOUM no te parece bien, y por consiguiente tiendes a crear fantasmas. Es tu punto de vista, pero hay otros. Gracias a Dios hay tensiones y polémicas, porque la unanimidad no es fácil, y menos si se piensa en los futuros residentes y no en los que ya son vecinos de Baiona, a quienes este plan tiene que parecerles una tropelía. Este plan no se puede aprobar sin más. Un abrazo

  13. baionaconsciente dijo

    15 de Xaneiro del 2009 a las 19:30

    Pepe, tes razón que manifestamos a necesidade de que non se dilate máis o proceso, pero claro que non a calqueira prezo.

    O problema desta dilatación non é xa político senón máis ben técnico e/ou normativo. Temos que acadar un método de xestión da cusetión urbanístico moito máis trasparente e áxil, quizáis invertindo en formación adecuada.

  14. barrabí dijo

    16 de Xaneiro del 2009 a las 2:30

    Como diría un amigo meu (e xoven votante baionés)
    “vaya vaya…” e como diría Darth Vader “Luke, yo soy tu padre”. Cada unha das frases cunha lectura diferente e para tódolos gustos.

  15. Diego dijo

    17 de Xaneiro del 2009 a las 21:01

    Resultado:

    El PSdeG-PSOE de Baiona se sitúa en el puesto 17 de la lista por Pontevedra con Antonio Goce Castro.

    Mis felicitacíones!!!

    Saludos,

Comentarios RSS